Tandläkaren för sista gången i år hoppas jag på...

Idag var jag då hos tandläkaren för...., hmm har tappat räkningen....
Rotfyllningen var tvungen att göras om och idag var det dags. Ingen återvändo!
Det tog hela två timmar och vid ett flertal tillfällen kom jag på mig själv att nästan somna till...., hehe. Tro det eller ej tandläkarrädda lilla jag somnar nästan i stolen...., då är inte rotfyllning så farligt längre....
Men det var ju som bäddat för att sova. Sövande ljud från sugen, musik i öronen, mjuk kudde under huvudet och det bästa av allt var det bitklossen som jag kunde vila käken på när jag slappnade av så jag slapp gapa av mig själv hela tiden. LYX! Så som jag hade det idag skulle man ha det för jämnan när man gick till tändläkaren. Så med detta facit i handen så kommer jag inte vara direkt nervös nästa gång bara jag får gå till samma tandläkare!

Medan jag väntade på röntgen passade jag på att ta en bild...., visst är jag sexig? Puss någon?
Visst syns det att jag är trött? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0