Trädgården


Supervacker Pelagon!

Tomaterna och Vindruvsrankan har börjat återhämta sig

Rädisorna klara, det andra växer så att det knakar...

Lupinen har blivit dubbel så stor under semestern!

Hoppas Syrenerna blommar nästa år!

Krusbörsbusken har tagit sig mycket väl i år! Förra året hade den ohyra på sig och jag visste inte om den skulle överleva, men kuren för framgång är tydligen grillkol;)

Penseerna, visst är det vackert?

Myshörnan får jag kalla detta för jag kommer aldrig ihåg vad denna stora klätterväxt heter;-)


Som sagt det växer en hel del. Nästa projekt är att ta bort all klöver i hörnan där det ska bli en bärbuskehörna! Måste ju handla upp min födelsedagspresent snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0