Tulebosjön

I eftermiddag åkte Adam och jag till Tulebosjön så att Adam fick bada. Han var allt lite avvaktande till en början när han såg vattnet. Men det tog inte lång tid innan han sa: bada, bada, bada, bada, bada, bada, bada, bada!

Adam står och äter vindruver och kollar av läget...


Adam kliver i och bara står och tittar....


Adam är uppvärmd och klar! Off we go! Tyvärr glömde jag ju hink och spade hemma men de andra var med på stranden var snälla så vi fick låna hink och spade!


Vid ett tillfälle lyssnade inte prinsen på mig och smet iväg till bryggan i mitten, då fick även jag känna på vattnet upp till knäna. Brr vad kallt..., jag badar aldrig i Sverige, brrrr.

Och här smet han bara lite åt sidan och tyckte han var jätte busig som klättrade upp där...., men då ville han komma och värma sig lite hos mig och äta ett äpple <3


Och bara för att jag kan så tar jag många kort på min prins!
Visst är han sööööt!?


Och vänta ni bara för det kommer komma flera kort! På fredag ska vi till Alingsås och titta på djuren med Emma och kanske David om han inte måste jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0