Försäkringskassan

Idag fick jag ett brev hem från försäkringskassan där det stod att jag hade begärt föräldraledigt från 20 juni till 20 augusti men jag hade bara dagar så att det räckte till 2 augusti.
När jag läste detta fick jag inte ihop det alls eftersom vi har typ 147 dagar kvar för Adam. Så jag ringde upp försäkringskassan...., -ojsan vi har inte registrerat att ni har flyttat dagar mellan er men jag ska meddela det till handläggaren. -Så allt är som det ska nu då? -Jag ska meddela handläggaren -Men hur vet jag att detta blir åtgärdat då? -Jag skriver att handläggaren ska ringa dig. ??? Ok, bara det blir rätt så småningom, men frågan är väl hur många gånger man ska behöva ringa själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0