Måndag i full fart!

På förmiddagen storstädade vi hela huset! Så nu är det rent och snyggt igen! Det är en väldigt skön känsla att ha ett nystädat hus.
Vid 13 tiden idag besökte jag kiropraktorn och Jonas satte fart och tvättade altanen med högtryckstvätten.
På eftermiddagen åkte jag till K-rauta för att köpa sandpapper till slipen och de hade även specialpris på pelagonier och då kan man ju inte komma hem utan några stycken (6st) hihi.
K-rauta hade även specialpris på ett barnbord som jag tycker skulle vara checkt att ha hemma. Fint va?

Sedan blev det promenad fram och tillbaka till IKEA för att äta kvällsmat, köttbullar! mums.
Nu är vi tillbaka hemma och Jonas slipar altanen och jag ska förberede mig inför kvällens brf möte.

Adam tittar på pappa när han slipar altanen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0