Önskar Emma lycka till som ska springa Göteborgsvarvet! Heja! Heja!

Som sagt idag är det Göteborgsvarvet och jag och Adam hade inte tänkt att bege oss in bland alla männniskor. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något bus blir det allt....
När jag arbetar hinner jag inte blogga så mycket, därav inga blogginlägg på två dagar. Men det får ju bli desto mer när jag är ledig istället;-)

Igår kväll efter Adam somnade gick jag ut och vattnade lite i trädgården och hittade naturligtvis lite sniglar att "mosa" också. Gräsmattan har blivit riktigt fin nu vi väntar bara på toppdressfläckarna att växa till sig.

Rabarbern växer men börjar fundera på om det är något djur som angriper den för bladen blir håliga:-(


Magnolian fanns ju här när vi flyttade in så jag vet inte vad det är för sort. Det känns inte heller som den trivs...., för det blir kanappt några blad eller blommor...., hmm
Visst ser den allt lite konstig ut?


Den här växten kommer jag inte ihåg vad den heter, men visst är den vacker?


Det blir mycket röda krusbär och svarta vinbär i år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0