Sommaravslutning

Idag var det sommaravslutning på dagis, rätt tidigt men jag antar att de tar det nu i maj så att så många som möjligt kan vara med....

Fina teckningar Adam ritat som var med på utställningen:-)


Popcorn fanns att köpa till de äldre barnen


Alla barn gick in gemensamt och ställde sig på scenen för att sjunga för alla föräldrar. Adam blev tillsagd av fröken att sitta där på scenen. Och det gjorde han snällt. Det tog ett tag innan han fick syn på mig men han satt kvar. Sedan sträckte jag ut armarna och då kom han till mig och satt i mitt knä istället och tittade på de andra barnen när de sjöng. Tror inte Adam förstod så mycket av det utan var väldigt blyg på scenen. Så då var det bättre att han satt hos mig och gosade.

Adam sitter längst ner bort mot fönstret vid fröknarna som står upp.


Föräldrar som sitter och tittar på

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det var en tidig sommaravslutning, vi har våran ganska lång in i juni faktiskt. Men alla gör vi olika :p Kul att de visade upp barnens saker också :=)

2011-05-25 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0