Tomat

Nu är jag hemma efter trevliga dagar i sthlm!
Gick och la mig 22:00 och sov till kl 10:00 idag, helt underbart och det var jag värd!
Tanden börjar kännas bättre och bättre men fortfarande skeptisk om det inte blir en rejäl infektion som jag alltid får annars, så varför inte denna gången? Så känner jag liksom...?
Det var kul att komma hem efter tre dagar och se hur mina tomater har växt, tror starkt på detta och att det kommer att bli grymt goda tomater!


I helgen är det trädgårdsdagarna på Liseberg! Tjoho!
http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Events-i-parken/Lisebergs-tradgardsdagar/
Det är årets största event! Härligt att gå runt och titta på blommor, me like a lot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0