Trädgården

Trots det inte är lika bra väder ute längre så händer det grejor i trädgården. I förmiddags efter jag lämnade Adam på dagis planterade jag lökar, klippte ner vindruvsrankan (för den behöver näring underifrån och klarar inte av det helt själv), fixade mina övervintrings blommor.
Kolla så fint det blev med all murgröna och pelagonier

Och en fick bli en ampel....


Hittade lite fler blommor att fotografera:

Hade tydligen köpt två stycken olika backsippor för en har redan blommat ut och en blommar nu!


Gullviveplantan som jag fick av H & M verkar trivas:-)
Så om ni vill bli av med fler vet ni var jag finns, hehe


Pärlhyacinterna tittar fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0