5 tappra som inte har gett upp hoppet på en fortsättnning på bloggen så detta är för er!

Som ni vet har jag inte bloggat på ett tag och var precis inne och kollade lite statestik och trots det inte kommer några inlägg har jag 5 tappra själar som är inne på min blogg i snitt varje dag!
Nu kommer lite iphonebilder som jag har tagit sedan tomaterna fram till nu. Man kan säga att det är en liiiiiten resumé vad som har hänt i somras.


Min matglada pojke! Mums!



Jag blev bortputtat från min dator för lillprinsen skulle titta på gummibjörnen på repeat typ 20 gånger.....


Prinsen fick en studsmatta i födelsedagspresent av oss! Mycket poulär! Detta är den första studsen!


Adam äter smörgås



Egen hinkodlad färskpotatis


Bullbak till Adams födelsedag



Mycket material att läsa på arbetsmiljöutbildningen



Höstdekorationer som tyvärr inte höll så länge för att jag glömde vattna dem...., hehe



Adam springer och gömmer sig under skötbordet när man ska hämta honom på dagis
 

Adams nya säng!


Adam är ute och busar. Klättrar upp för att hitta några vindruvor att äta


Fina välkommen hem blommor av mina föräldrar!


Adams första klassfoto! Hur söt som helst!!!



Fick lite jordgubbsplantor som är precis planterade och hoppas de klarar sig till nästa år

Välkommen till världen Simon!




Jonas följde med mig till blomsterlandet och detta blev den nya dekorationen på framsidan.


Regnbågen tittar fram i Kållered


Klippt lite i köksfönstret så numera ser man ut, hehe


Over and out!
Hoppas ni har haft en bra sommar för nu är det höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0