Stockholm

I söndags åkte jag till Sthlm för att träffa Lina för att umgås/mysa lite.
Det var väldigt trevligt och gav Lina många skratt eftersom jag är lite mera glömsk (dum) än vanligt. Känner mig faktiskt väldigt blond för tillfället. (har hört att man kan bli glömsk av graviditet men detta är ju löjligt, hehe)

Flygplanet redo för en tur till Sthlm



Man får inte vara höjdrädd i Sthlm....., och jag är inte det så är detta gränsen. Nu han jag ju inte ta kortet högst upp. Så detta är bara halvvägs!


Sedan blev flyget inställt påvägen hem och då bokade jag om till Norwegian som har börjat flyga sthlm-gbg. Vet inte hur länge men det var ju väldigt mycket bättre än SAS i alla fall. Typ inget folk och de lanserade en nyhet 2011. Trådlöst gratis internet under flygningen! Om man laddade ner deras app kunde man även ringa för 0,89 norska/ minut. Detta testade jag dock inte men jag hann skicka ett mail till Jonas från luften:-)



Påvägen hem var det grymt väder ovanför molnen, ett orange täcke som lyste upp de gråa molnen som vi bara ser från markken. Fint!



Tack Lina för trevlig stund i Sthlm!
Ps, Vad är klockan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0