Dag 17!

Helt otroligt vilken väntan det är!
Börjar nästan tvila om jag är gravid?
Är det bara är en bluff för man aldrig får krama och gosa med sin bäbis.
Idag är det i alla fall dag 17 över tiden!
Jonas åkte till jobebt idag igen, Adam är på dagis och jag är hemma i min ensamhet.
Lyssnar på musik och dammar.
Vilket fredagsnöje!
Och man blir ju inte direkt piggare när man tittar ut och ser att det regnar med lite hagelinslag ibland.


Surfade runt lite och hittade detta på fyndig.se
Så sött, jag kanske ska beställa detta till Jonas och mig?
Eller vad tycker ni?
2st silikonskal till iPhone 4 kärlek

2st silikonskal till iPhone 4 kärlek

Hög kvalitets TPU skal ( TPU = en blandning av gummi och silikon )för iPhone 4 och 4S
Exakta utskärningar för knappar & anslutningar
Fin bearbetning av ytan som är tålig.
Extra stora kamerahål för att kunna ta bättre bilder med kameran.
Förpackning: Exklusiv låda.



Längtar efter mina prinsar som förgyller min tillvaro =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0