Dag 5

Idag är det dag nummer fem med Lukas och han är så snäll!
Den här gången fungerar amningen mycket bättre och jag har det angenäma probelmet med för mycket mjölk så att lilleman inte klarar av det. Jag har redan fått pumpa ur lite så att jag inte får allt för ont. Sedan går det bättre för Lukas att äta om brösten inte är allt för sprängdfyllda heller. Ska bli intressant att se utvecklingen av detta. Imorgon får vi hembesök av BVC så då ska jag passa på att fråga lite om detta med amning och för mycket mjölk hur man gör på bästa sätt, för jag vill ju inte stimulera till mer heller...;-)
Lukas hamnar in matkoma efter varje amning och somnar på studs. Kolla vad söt han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0