Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!

Idag var vi på överburenhetskontroll nr2 på Östra.
Allt är super och jag mår typ för bra, så det var bara att åka hem igen.
Nästa kontroll är på lördag och om allt är ok då också får jag tid för igångsättning på söndagen.
Idag är det V42+1, vem kunde tro att jag skulle gå så här mycket över tiden. Inte jag i alla fall.
På söndag är det V42+4 som det blir som längst!
Eller ja, det beror ju på hur lång tid igångsättningen tar.....;-)
Fyra siffror i personnumret är klart i alla fall 1204xx-xxxx, så nu återstår bara de sista sex.

När vi kom hem från Östra var Jonas ute och lekte lite med prinsen.
Grymt skönt väder ute!
Coolingen cyklar trehjuling med sina nya solbrillor =)


Sedan när pappa åkte iväg för att handla passsade jag på att fixa en smulpaj och vispade lite vanlijvisp.
Och gissa vem som ville smaka?
Mums!!!


Och mina planteringar tar sig, varje gång jag har vattnat dem de senaste veckorna har jag tänk.
Vad bra nu är de nyvattnade om jag åker till sjukhuset....., snacka om att jag har hunnit vattna dem många gånger, hehe

Paprika


Gul körsbärstomat


Lupin


Röda körsbärstomater


Paprika och Chilli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0