Fotoalbum

Här hemma händer det inte mycket för mig just nu. Rätt otymplig och orörlig ;-)
Det enda positiva är att man hinner med att göra saker som man inte hinner med annars.

I början av året beställde jag en massa kort på framkallning för jag skulle göra ett fotoalbum. Det är så tråkigt att bara ha alla bilder i datorn. Och idag kände jag att jag har ju inget annat bättre för mig så nu är fotoalbumet klart! För att klistra in kort i ett album är ju inte speciellt ansträngande så det klarade jag av galant. Det tog hela tre timmar nu på förmiddagen. Och jag känner mig jättenöjd med reslutatlet =)

Ett litet urplock på albumet:

Familjedagen på Liseberg förra året


Kolmården juni 2011


Spelar fotboll med pappa hos farmor och farfar sommaren 2011


Kör buss hos farfar och midsommarafton 2011


Glöm inte att bläddra i mitt nya fina fotoalbum nästa gång ni är på besök =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0