Inga grå hår kvar!

När jag var ca 20år började mina gråa hårstrån smyga sig på och för varje år har de blivit fler och fler!
Så den perfekta lösningen för att inte se för gammal ut för tidigt är att färga håret, hehe
Jag har länge känt (ett par veckor) att det är dags att färga håret igen, men har inte riktigt orkat och så vet man ju inte när "bertil" kommer.
Som tur är har jag ju en mamma som är frisör så jag behöver ju inte direkt åka någon stans eller boka en tid. Utan allt kan ske med kort varsel =)
Så idag hände det, alla mina gråa hårstrån är borta!!!
Tada! som Adam skulle ha sagt =)
Jag är supernöjd och allt gick super fort!

Kolla så gråhårig jag var, hemskt va?


Tack mamma! Du är bäst! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0