Tidsfördriv

Jag är dålig på att vänta i vanliga fall och gillar inte överaskningar. Nu har jag liksom inget val än att vänta och ta det som en överaskning.... Allt hade känts så mycket lättare om man visste dag och tid!
När ska det hända något egentligen?! Som sagt det är bara vänta och se....;-)

Idag som tidsfördriv har jag planterat om ungefär hälften av mina planteringar. Så nu behöver jag inte oroa mig att göra detta direkt efter "bertils" nedkomst. Nu kan de växa i sina nya krukor i lugn och ro =)
Redan nu finns det inte mycket plats över i fönstret. Hur ska detta sluta?
Och Adam är lite besviken över att inte ha mera plats i fönstret för att köra sina bilar på, men det är ju bra i och för sig. För jag vill inte att han ska köra bilarna på fönsterbänken. Så nu hoppas jag att han kanske slutar med det, men det är väl kanske inte så troligt?





Allt för denna gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0