Torsdag

Torsdag och ingen action :(
Får se vad dagen har att erbjuda. Förlossning eller ännu en dag med vila?

Igår hämtade jag ju Adam från dagis för att han hade diaré.
Han var sig sälv hela eftermiddagen igår. Bajsade en kanonfin blöja vid 17:30 tiden efter ha dessutom ätit russin.
Så nej, han var inte sjuk alls. Känns som att dagis överreagerade lite....
När jag hämtade Adam sa de att de hade skickat hem flera barn. Och eftersom jag anser att Adam inte är sjuk blev jag nyfiken och ringde dagis idag för att berätta att Adam inte var sjuk. Då passade jag på att fråga hur många barn de faktiskt skcikade hem igår. Svaret blev två st inklusive Adam.
What?! Är flera stycken två?
Jag tycker i alla falll dagis överreagerade den här gången. Bra el dåligt vet jag inte, men barn måste väl också få vara lite "röviga" i magen precis som oss vuxna utan att det behöver betyda magsjuka?

Adam är i alla fall hemma från dagis idag. Mormor och "Doffa" kommer hit och passar honom när vi ska på kontroll nummer två till sjukhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0