V42+0

Ja, här händer det inte mycket!
V42+0 idag och allt ser ok ut på ultraljud och CTG, så det är bara och vänta.
Om det inte har hänt något av sig självt före söndag blir det igångsättning då om alla tester visar sig vara ok fram tills dess. Annars kan det ske innan, man vet inte mycket just nu.
Jag har till och med varit ute på promenad med förhoppningar om lite verkar, så vi får väl se om det ger något resultat under kvällen/ natten. Vi hoppas på detta i alla fall =)

Det som var mest otippat med den här graviditeten att den skulle bli längre än Adams. Jag trodde det inte var möjligt. Jag var ju inställd på från början att gå över tiden men aldrig över längre än med Adam. Så i måndags efter kl 18:51 på kvällen blev jag riktigt deppig och fattade ingenting. För det var då förlossningen med Adam var klar i den graviditeten. Men när man kommer till sjukhuset och får reda på att allt är ok så mår man genast mycket bättre =)

Det mest spännande idag som hände var att dagis ringde och bad mig komma och hämta Adam för han hade bajsat löst och det luktade "fränt" så de ville inte ha kvar honom. När jag kom och hämtade Adam hade de skickat hem alla förutom tre barn efter Adam gick hem. Men alla var tydligen lösa i magen och ingen hade spytt i alla fall. (något positivt) Så det skulle väl bara fattas att åka på magsjuka så här i slutet också. Blä!
När vi kom hem "spritade" vi oss och bytte kläder. Kan ju inte skada i alla fall.

Jag har varit på postutlämningsstället idag också för jag har beställt ett par nya promenadskor att ha i sommar.
Blev superglad när jag såg dem. För de skickade med ett par extra LILA skosnören!!!
Helt perfekt!


Visst är dom snygga? Och de passade perfekt!
Nu ska jag bara skaffa ett par specialsulor till dem efter mina fötter så kommer det bli kanon!


Tänk att man kan bli så glad för en sådan liten sak! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0