Julgranen pyntad och superfin blev den!

Idag har Adam och jag varit och shoppat julgran.

Vi gick och tittade lite. Adam verkande inte sådär superintresserad.
Helt plötsligt! Pekade han på en gran och sa - Mamma jag vill ha den här!

Ok, vi tog ut den och tittade lite närmare på den. Och jag frågade om han fortfarande ville ha den och svaret var -JA!
Det var en superfin och superstor gran. Fick stå på pall för att räcka till för att dekorera granen upp mot toppen!

Rätt stolt över att jag släpade hem den själv. Och ja, bilen hjälpte självklart till, hehe

Visst är den fin?!

Ps, på bilden när granen inte är dekorerad än och Adam står framför.
Där ställer sig Adam framför granen och säger -Ta kort på mig då mamma!
Okej säger jag. Jag tjoar flera gånger men Adam kan inte slita blicken från tvn fast han har bett själv att bli fotograferad;)))

Ps ps, Jonas är rätt nöjd med granen också, för i år fick han sina IFK kulor i granen som jag har "glömt" de andra åren, oups;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0