Ny mössa

När man ska köpa mössa till Adam måste man uppmärksamma storleken på storleken om ni förstår vad jag menar. Adam har 52cm i omkrets just nu och alla mössor i storlek 52/54 passar inte utan är för små!
Idag har jag köpt en vårmössa till Adam i storlek 52/54 men på junior avdelningen där stl 128 börjar på kappahl;0) för de i samma storlek på Adams avdelning är för små. Konstigt tycker jag.
Var också inne på skopunkten för han behövde nya fodrade gummistövlar då han har växt ur sina andra. (Bra att ha nu när den blöta tiden börjar.) De köpte jag i stl 24. Men av nyfikenhet skull tittade jag även på ofodrade stövlar och de skulle han ha stl 27 i?!? Helt otroligt, så det blev bara ett par fodrade stövlar:)

Visst är han söt i sin nya mössa? Han tyckte om den och pappa också ( Blåvitt ) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0