Nya planteringar

Idag var det dags för ytterligare lite planteringar! Samma sorter fast fler. Lite bekymrad över Chillin och paprikan som inte har kommit upp än, men de kaske har en längre gro tid. Vad vet ja? Förutom att det är tråkigt attt vänta!

Idag har jag gjort ett eget växthus där jag har planterat lite fler fröer som jag tog från trädgården i höstas. Så nu får vi hoppas att det blir något!




Sedan planterade jag ytterligare en kruka av varje sort som jag har köpt.
Chilli, Paprika, Busktomat, gul och röd körsbärstomat.





Det är bara den gula & röda körsbärstomaten som har kommit upp från min odling den 9 februari.
Visst är de söta? Nu står de i köksfönstret under observartion och väntar på att jag ska handla hem lite hösngödsel ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0