Syskonvagn

I höstas så fyndade jag en syskonvagn på Blocket som jag känner att jag kommer ha stor nytta av på utflykter då jag ska ha med mig båda barnen, speciellt i sommar när Jonas kommer att arbeta mycket.

Det blev en Carena Double swing.

Idag har Jonas och jag monterat ihop den med liggdel, samt nytt fotstöd som var trasigt.
Faktiskt väldigt bra att bara kunna beställa en reservdel så ser vagnen ut som ny. Och mycket billigare!

Innertyget i liggdelen har jag idag handtvättat och hänger i duschen på tork, så bäbis får en fräsh vagn=)

Så här ser vagnen ut med två sittdelar

Och det enda som saknas till den för tillfället är regnskydd som ska införskaffas inom det snaraste.


Så när jag känner mig nöjd med resultatet av rengöring/ renovering av vagnen kommer det riktiga bilder, hehe
Men nu ser ni i alla fall hur den ser ut!
Fin va?
Ps, den tar upp hela bagageutrymmet i V70 så det gäller att packa smart;)


Kommentarer
Postat av: Sofe

Varifrån beställde ni fotstödet och vad fick ni betala! Jäättetacksam för svar! För du menar det där svarta gummiöverdraget vid fötterna liksom?

2013-07-22 @ 08:13:55
Postat av: Maria

Hej! Efter att ha googlat hamnade jag här. Jag skulle jättegärna också vilja veta var ni beställde fotstödet?

2014-04-16 @ 16:35:07
Postat av: Anonym

Vill också veta var ni köpte fotstödet. De var trasiga på vår vagn som vi också köpte på Blocket.

2014-08-19 @ 09:48:19
Postat av: Elin

Hej, Jag beställde fotstödet av Babyproffsen i Kungsbacka. Alla som säljer BRIO barnvagnar ska kunna ta hem reservdelar till Carena då det är BRIOS budget märke. Fotstödet kostade 300kr så monterade vi det själva.

2014-11-13 @ 13:50:01
URL: http://livetfrandenlilasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0