Villervalla

Villervalla är ett fint mäke på barnkläder tycker jag. Mycket färger! Det finns en outletbutik för Villervalla vid järntorget som jag besökte för första gången igår. De öppnade kl 12:00 och säkert ett tiotal människor hängde på låset för att komma in.
Jag vet inte ifall det är tur i oturen men det fanns inte så mycket kläder i Adams storlek 104 utan mest 122 och det dröjer ju ett tag innan han kan ha det. Så jag kom hem med en solhatt, hehe
Det är också något jag har lärt mig som mamma att man måste vara ute i god tid för att skaffa kläder till nästa säsong annars tar det helt slut i affärerna.
Solhatten visste jag var förstor eftersom den hade storlek 56/58 men den var superfiffig med ett resårband vid kanten så på så sett kan dra åt så den passar.
Adam verkar gilla den i alla fall och satt med den på sig i soffan hela kvällen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0