Babyshower

Den 4e mars hade jag jag min "överasknings" babyshower som jag har skrivit om förut med tjejerna.
Nu har jag gjort ett ihopklipp på vad "Bertil" fick för presenter som kommer komma väl till användning.
Fotoram som man kan göra avtryck i, nät att lägga frukt i, babyskallra, prasslande ko leksak och kläder i storlek 62:-)


Och detta var prydnad till mig att ha på mig:-) Men numera leker Adam med nappen och tiaran. Först ska han prova sedan ska mamma prova. Så höll vi på fram och tillbaka ända till Adam började fiska med nappen och slängde den i väggen så att den gick sönder. Så nu har vi bara tiaran kvar. hehe



Så tack tjejer ännu en gång för en trevlig fika stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0