Blöjtårta!!!

När jag var på Baby och Barn mässan i år var jag bara med i en tävling och idag ringde dom att jag hade vunnit 2a pris. En blöjtårta!!! till ett värde av 800kr av Babyproffsen Kungsbacka!
Jag är hur glad som helst! Och jag är mycket tacksam till Elinor som fyllde i lappen som tyckte jag skulle vara med :-) Puss på dig!
Jag fick välja färg också så jag valde baby blå och de ska ringa när den är klar!
Vilken present till "Bertil" alltså! Yey!

Detta var tävlingen:


Vinnarna i tävlingen från vår monter på Baby & Barnmässan har nu slumpvis valts ut:
Emma Karlsson GRATTIS, du har vunnit en valfri barnvagn!!
Elin Martensson GRATTIS, du har vunnit en blöjtårta!!
Helena Dahlen Fransson, GRATTIS du har vunnit en blombukett från Babyblooms!!

Vi tar kontakt med er imorgon onsdag 13/3!



En blöjtårta är:

Perfekta presenten för babyshowers, födsel eller dop.
Välj mellan flera olika färger och storlekar.
En unik present gjord på blöjor och dekorerad med roliga och välbehövliga artiklar. Från snuttefilt och napp till skallra och badanka.
Finns även möjlighet att själv påverka vad som ska användas som dekoration.

Lite bilder på olika blöjtårtor:



Det går att göra en blöjtårta hur som helst. Själva "stommen" är blöjor och till dekoration kan man ta i en princip vilka babyartiklar som helst! Mycket fin och uppskattad present.

Som sagt jag är hur glad som helst och jag är såååå nyfiken på resultatet :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0