Chilli

Nu har äntligen chillin tittat fram under jorden! Det tog bara 21 dagar...., undra om det blir något med den andra plantan? Hmm. En av två är väl inte så dåligt ändå? Jag är i alla fall väldigt glad över min lilla mini chilli planta som jag hoppas ska växa och bli mycket större!




Igår fick jag även tag på hönsgödsel, så nu har alla planteringar fått lite av det goda och jag hoppas på hönsmirakel framöver, hehe



En av anledningarna till att jag gillar hönsgödsel är för att det gick så bra förra året med tomaterna och att vi hade höns på tomten när jag var liten. Så av familje erfarenhet vet jag att det växer väldigt bra av detta, sedan luktar det ju så gott också, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0