Dagis

På Adams dagis har vi undrat vad Adam gör på dagarna eftersom man får olika info från olika fröknar och ibland ingen info alls. Så nu har de börjat med att skriva upp ett veckoschema på vad barnen har gjort under veckan.
Jättebra att få en överblick på hur dagarna är upplagda men jag vet inte i fall jag blev så mycket klokare av detta men det är helt klart ett steg i rätt riktning. Så som när det står lek inne...., vad leker de med då? Är all lek inne fritt eller har de speciella teman olika dagar kanske? Det var en av frågorna som dök upp i mitt huvud när jag läste den här lappen.
Så här ser den ut i alla fall. Adams vecka 11 =)



Måndag, tisdag och onsdag var de ute hela dagarna för det var ju så fint väder! Roligt när de kan vara ute så mycket som möjligt tycker jag. Adam cyklar och cyklar, det är hans favoritsysselsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0