Fredag

Idag har det varit en ganska aktiv dag. Ingen datatid i alla fall förutom Iphonen förstås.
Jonas fick en extra ledig dag idag och den har vi nyttjat till fullo =)
Det är därför jag inte har bloggat tidigare idag...., jag har alltså haft annat för mig.

Vi har roat oss med att storstäda hela hemmet.
Jag till och med drog ut spisen och gjorde rent den på sidor, baktill och på golvet.
Och utan att ta i så var det såååå dags att göra den men när jag började kände jag *vad f*n har jag gett mig in på*. Men fint blev det!

Jonas och jag har känt oss som städkärringar men resultatet blev kanon och nu kan vi bara njuta av resten av helgen utan en massa tråkiga måsten!





Idag har Jonas gjort klart hängrännan på altantaket så nu är det klart!
Och kolla så bra det blev!
Känns så skönt att veta att man kan utnyttja altanen till fullo i sommar även fall det regnar och "bertil" kan sova ute i friska luften trots dåligt väder.

Sedan passade även Jonas på att spika fast elsladden till markisen med förlängningsladd, så nu är den ok att använda även den. Bara trycka på en knapp så går den in och ut! Härligt!



Igår när jag hämtade min blöjtårta så passade jag även på att byta ett munstycke till ett av barnvagnshjulen. För det gick inte att pumpa med en vanlig cykelpump. De bytte i affären och pumpade det stenhårt. Kanon tänkte jag! När jag kom hem så fanns det ingen luft kvar i däcket?! De måste ju ha gjort något fel helt enkelt och så bra på däck är jag inte så att jag kan fixa det själv. Jag får väl bara åka tillbaka dit och be dem göra om och göra rätt. Men tråkigt är det att behöve göra saker två gånger. Det är ju en bit till Kungsbacka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0