H&M

Till Kappahl dimper det ner rabattkuponger hur ofta som helst så att man inte hinner med att använda alla och till Lindex någon gång ibland. Därför blir det väl att man handlar mest kläder på dessa två butiker och för i Kållered finns dom och inte H&M. Gick in på H&M hemsida och de har en del roliga saker. Som jag har sagt förut..., om man vill ha tag i det man vill ha till sitt barn för en säsong så måste man vara ute i god tid och det är nu man ska börja shoppa för sommarsäsongen. Jag har lagt undan en del grejor till Adam från förra sommaren som jag hoppas på att han ska kunna ha i år igen. Men detta måste dubbelkollas! Ska bara hitta ork och tid för det. Jag hoppas verkligen det men lilla prinsen har växt bra mycket det senaste året.

Detta är lite av det jag hittade inför sommaren när jag tittade på H&Ms hemsida.

Rolig keps, dock tveksam om jag skulle köpa den. Men söt!


Badskor måste införskafffas då prinsens fötter växer som ogräs...., stoooora fötter har han nu;)

Fina strumpor och cars går ju hem i alla väder.



Snygg Tom & Jerry T-shirt

Snygg katten Gustav T-Shirt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0