http://www.babybarn.se/

I helgen är det Baby och Barn mässan!
Jag har varit där både fredag och lördag, rätt sugen på att gå dit imorgon igen, hehe. Men det ska jag inte göra.
För er som funderar på att gå imorgon, var där bland de 100 första så får du en goodiebag. Den ska tydligen vara jättefin enligt rykten.
På mässan är det roligt att gå runt för man får så mycket gratisprylar. Jag har t.ex nappar, bitring, napphållare, lotion, blöjor, våtservetter, haklappar, tidning, amningsinlägg och mycket mer med mig hem. Allt man behöver den fösta tiden. Alltså mera till "Bertil" än Adam. Så mässan tycker jag riktar sig lite mera åt gravida eller precis nyblivna föräldrar för att få dem på "kroken". Så den här gången är det skönt att veta i förväg vad man tycker om och inte tycker jag.

Det bästa tycker jag är Libero som delar ut en "skötväska" startpaket med derras produkter som innehåller: blöjor, våtservetter, tvättservetter, lotion, olja, bindor och trosskydd.


På mässan finns det också diverse klädmärken som säljer ut sina kläder till en billigare peng. Jag köpte lite hos Me & i till Adam. Fint va?



En tröja som både hade fram och baksida =)




Jag har haft en mycket trevlig helg med härligt sällskap från mina vänner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0