I söndags....

I söndags förmiddag var jag och Therese ute och lekte med killarna så de fick busa av sig lite. Vi tog ner trehjulingarna till förskolan så de kunde cykla runt där. Båda tyckte det var mycket roligt eftersom de inte varit på dagis på hela förra veckan.



Adam tog en liten cykel paus och grävde och kastade sand med händerna




Efter lekstunden fick jag en "överasknings" baby shower fika =)
Det blev nästan en 100%-ig överaskning men fick veta det ca 1,5h innan eftersom jag inte mådde så bra. Så jag fick välja om det skulle bli något eller inte. Men en trevlig fika stund med sina bästa tjejkompisar kan man ju inte säga nej till bara för att man är lite sjuk....;)

Det kommer mera bilder sen när jag fått dem från Elinor.
Men så här såg dekorationerna ut i alla fall


Killarna är trötta och sitter i soffan och vilar efter all lek.



Tack för en trevlig fika stund och fina presenter till "bertil" !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0