Nu är den här!

Idag fick jag åka och hämta min blöjtårta för den var klar enligt mina önskemål!
Så jag åkte direkt! Den är så fin!
Tydligen så hade de dragit två namn innan mitt på andrapriset men de hade svarat fel på frågorna. Så jag måste tacka söta Elinor ytterligare en gång för att ha svarat rätt på frågorna till mig :-) tack, tack, tack! Utan dig hade jag inte vunnit denna fina tårta =)

Min blöjtårtavinst som blir våran present till "Bertil" <3


Nalle på toppen


Babyskallra


Borste & Sax. Och den lilla cupcaken är strumpor!


Matningsskedar


Och runt blöjorna på alla tråtlager är det inlindat i tyg:
Längst ner: Påslakan
Mitten: Snuttefilt
Högst upp: Örngott



Tack söta Elinor och Babyproffsen Kungsbacka för den fina vinsten till "Bertil"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0