Nu vill jag bli frisk!

Att vara sjuk och inte orka något är inget roligt alls!
I natt var min västa natt hittills.
Kunde inte hitta någon bekväm sovställning alls. Nu när jag är (super) gravid är det skönast att ligga på sidan, men då hostar jag så det går inte. Halsen vill att jag sitt/ ligger och då gör det ont i ländryggen... Sedan är jag ju inte direkt van vid att sitta upp och sova heller vilket gör det grymt obekvämt :(
Så vid halv två tiden i natt gav jag upp och gick upp till soffan istället. "Bullade" upp mig i en sitt sovande ställning och somnade faktiskt skönt. Fick sova i soffan till ca 05:00 sedan gick jag ner till sängen igen.
När jag vaknade idag har jag tappat rösten så jag kan inte prata bara viska tyst. Jag har druckit massor av honungsvatten men det hjälper inte. Det kommer att bli en tyst och fin dag när jag inte ens kan prata i telefon.
Det är synd om mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0