Onsdag

Idag när jag vaknade upp har jag ännu mindre röst än igår hur nu det är möjligt....?
Hur länge brukar rösten vara borta när man tappar den i genomsnitt?
Det enda positiva är att natten har varit bättre och jag har fått sova förutom mina nattliga besök till toaletten.

På förmiddagen var jag hos MVC för rutinbesök i v37. Allt är som det ska och "bertils" hjärtljud låter bra och han ligger fortfarande fixerad nedåt redo för att komma ut.
Det som var mer probelmatiskt är att vid detta besöket så pratar man om förlossningen och vad man har för önskemål etc. Lite svårt att prata om detta när man inte har någon röst...... Jag viskade och min barnmorska lyssnade noggrannt kan man säga för att höra det lilla ljud som kom ut fårn min mun.



Googlade lite snabbt på heshet och det kan man ha upp till 3v och om man har det mer än tre veckor ska man kontakta läkare..... Detta känns som en j*vla dålig tajming. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0