Sipan får lämna Big Brother

JA, jag tittar på Big Brother. Förvånade?!

Ända sedan Sipan gick in i huset har jag irriterat mig på honom.
Hur han provocerar och talar/skriker till de andra deltagarna i huset.
Det har länge gått över styr och nu har äntligen BB gjort slag i saken och plockat ut honom!
http://www.bigbrother.se/1.2582171/2012/03/22/sipan_lamnar_big_brother
Detta är det bästa som kunde hända för man beter sig inte som han gjorde.
Hoppas bara Hanna R och Marcel tar åt sig också med sina autonomineringar men för min del skulle de även ha plockat ut dem. Enda skillnaden mellan dom två och Sipan är att Sipan var överallt med sina påhopp.
Hanna R hackar på Joe mest och Marcelo hackar på Hanna J mest.
Så de har bara "varsin" person medan som sagt Sipan hoppade på den som var i hans väg utan anledning.

Hoppas stämningen i huset blir bättre efter detta för det är inget kul att titta på mobbning TV!
Föregående säsonger har man skrattat och nu sitter man och tittar och undrar vad f*n det är frågon om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0