Vackert väder idag så man kan vara ute utan jacka!

Idag har vi varit och hämtat upp Adam som har sovit hos farmor och farfar i helgen.

Vilket har betytt pyssel, film, sovmorgon för oss =)

Full fart utomhus på alla förutom mig, hehe. Jag var väl ute en tredjedel av övriga och lade mig på soffan och vilade istället. Men när jag väl var ute effiktiviserade jag min tid och tog en massa kort =)

Adam cyklar och får lite draghjälp för det är tungt att cykla på gruset.


Sedan ville han dra cykeln själv....


Krattas skulle det också göra....


Men det blev för jobbigt.....
"- Jag sitta här, vänta pappa klar" <3


Påvägen hem i bilen hände det typiska...., Stenskott som blev en stor spricka på en gång :-(
Det small jättehögt och först såg vi ingenting men när vi nästan var hemma såg vi en spricka vid vindrutetorkaren. Stenskottet small alltså som vi ser nu under vindrutetorkaren för det är ett stort vitt märke där och sedan sprack det på en gång några decimeter =(
Det är inte bilens år i år, men som vanligt är det bara att betala och se glad ut!
Så nu väntar självrisk för byte av framrutan och spindellederna fram ska bytas.
Sedan kan väl utgifterna vara över för ett tag i alla fall?! Snälla?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0