Vi föräldrar

Som nybilen förälder blir man erbjuden en prenumeration på tidningen Vi föräldrar och det nappade jag på. Så här i början är det trevligt att läsa lite om de små liven för att få nya idéer och tipps. Även i fall det bara var 2,5år sedan sist så glömmer man otroligt fort som man aldrig trodde att man skulle göra. Men det gör man sorgligt nog. Nu kommer jag inte ens ihåg klädstorlekarna för att Adam har haft 98/104 så länge nu och länge är typ sedan i september. Kommer bara ihåg de minsta storlekarna 56 & 62, men det kommer väl tillbaka fortare än man tror.
Som premie fick jag med en söt body och en snuttis =)



Jag är väldigt tacksam över att ha varit gravid över vinterhalvåret den här gången.
Det börjar bli för varmt nu alltså. De dagarna vårvädret har smygit sig på och varit mer än 10 grader ute har jag svettats gärnet. Går i en kortärmad tunika och svettas! Så just nu har jag korsdrag här hemma för att ha 22grader inne då smälter jag bort. I vinter har vi haft max 19 grader inne vilket jag tycker är lagom.
Men detta rättar väl till sig om några veckor när "bertil" bestämmer sig för att titta ut och ännumer när jag har slutat amma. Men missförså mig rätt. Jag älskar värmen men inte just nu, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0