Virus

Förra veckan var jag hemma med Adam då han var sjuk. Jonas blev också sjuk och låg däckad i slutet av veckan. Båda mina pojkar hade någon form av bakterie så de fick pencilin. Nu är jag ordentligt sjuk sedan igår:( hosta, snuva, ont i öron, orkeslös. Hos doktorn idag visar det sig att jag har ett virus och ingen bakterie. Alltså ingen medicin till mig:-(
Blev lite fundersam, hur kan mina pojkar ha en bakterie och jag ett virus?
Rätt Orättvist tycker jag. Vill bli av med detta:-( så om ni undrar vad jag kommer göra den här veckan så kommer jag vara hemma och ta hand om mig själv.

"Bertil" känner nog också att hostan är tillräcklig då jag nästan skapar mina egna sammandragningar när jag hostar och snyter mig. Han sparkar som bara den vilket är bra för då vet jag att han har det bra så ser vi fram emot Mvc besök på onsdag:)

Efter läkarbesöket stannade jag på Apoteket och lekte doktor och fixade mig min egna medicin. Detta blev det:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0