Trädgårdsdagarna på Liseberg!

I söndags var jag, Adam, Lukas, mormor och morfar på Liseberg. Att gå på Liseberg på Trädgårdsdagarna är tradition! Mycket trevligt och lite för mycket folk i slutet på eftermiddagen så då smet vi hem. Det gick faktiskt köra syskonvagnen i snurran påvägen ut från parken =)

Adam kör gräsklippare



Adam slappar hos IKEA



Efter maten blev Adam kanontrött och bara gnällde.
Jag blev mycket stolt över att jag fick honom att somna i vagnen.
JAG till Adam: -Adam, om du sover nu får du en glass när du vaknar....
Adam somnade och Jag gav honom en glass, hehe
Helt otroligt att det fungerade =)




På leksakshjulet satsade jag en tjuga och vann ett förstapris som belv ett fint verktygssett.
Mycket populärt speciellt "pangen" och glasögonen som han bara typ leker med här hemma nu!



Mycket trevlig dag på Liseberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0