Fredagsmys

I fredags var Emma och jag ute på Hard Rock och hade fredagsmys:)
 
Förra julen gav vi oss en utekväll i julklapp och det var vi ju tvungna att utnyttja innan julen i år, hehe.
 
Vi åt jättegott på H R, men hade liksom glömt hur hög ljudvolym det är på krogen. Det var 4år sedan jag var ute sist när jag tänker efter....., typ i samma veva jag slutade röka. Varför festa om man inte kan röka liksom?!
Men detta känner jag nu att jag har kommit förbi efter 4år som rökfri!
 
Till efterrätt tog vi en brownie/glass dessert och delade på. GRYMT stor! Fast vi var två orkade vi inte äta upp den. Plus att jag började må illa efter ca 10st skedar (små skedar)
Ett bevis för att jag har ändrat min livsstil och inte behöver sätta i mig all den feta maten som man har gjort förut. Heja mig! =)
 
Så här såg glassen ut och självklart ställde Emma upp på en bild! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0