Dumma dumma dator!

Under en period nu har jag fått felmeddelanden om grafiken och den har reparerat sig självt vid ett flertal tillfällen. (Varit redan lite orolig för detta) Och nu sedan igår har jag inget trådlöst internetuppkoppling för datorn har konflikt med IP adresserna. Kul jul! Not:( lite irriterande.
Jag vet också att det är min dator och inget fel på modemet.
Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Inte så pigg på att nollställa datorn totalt med säkerhetskopiorna men antar att det är det ända sättet att ta reda på om det är något större fel eller ej.
Just nu vill jag bara ha en ny dator och slänga ut den här på gatan! Det jag ogillar mest av allt är teknik som inte fungerar som den ska:( som sagt grymt irriterande!

Så om min snälla, söta, rara och sexiga man läser detta önskar jag mig en ny dator <3 puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0