Min dator kan inte vara riktigt frisk!

Nu är datorn återställd, virusskydd åter installerat och Office återinstallerat. Det roliga är att jag sparade allt jag hade på min externa hårddisk och nu vill inte datorn ta emot den usb sladden för den tycker den är skadad! Men den fungerar utmärkt i Jonas dator.... Som tur är sparade jag även allt på Jonas dator så jag kan få över det därifrån. Haha där fick du dator! Jag vann. (Nästan). Sedan fick jag även felmedddelandet som ni ser på bilden och jag har ingen aning om vad det är...?
Jonas lyckades också tilldela mig en reserverad ip adress genom modemets inställningar. Så nu har jag internet men flera fel dyker upp:( *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0