Nya kalsonger!

Idag efter dagis hade jag lovat Adam att vi skulle köpa nya kalsonger för han har varit så duktig:)
Så kl 14:00 idag när dagis slut för idag, hämtade jag prinsen för lite shopping!

När vi väl kom in i affären var det blixten överallt!!! Mamma, vi tar den här, mamma vi tar den här! Sa han hela tiden. Gullungen:)

Det blev en pyjamas med blixten på! Alla hans pyjamaser är typ för små så han behöver nya. Kan inte köpa fler i den butiken för då blir man ruinerad, hehe. Bättre att åka till Ullared sen ju!

Längst ner på bilden blev det en blixten tröja och byxa som Adam valde till fotograferingen som ska vara på dagis imorgon. Han måste ju vara snygg!!! Adam ska till dagis redan kl 08 för fotograferingen börjar 08:10! Hoppas barnen är morgonpigga. Hihi.

Till sist kom vi fram till kalsongerna och Adam valde de med bilar på, inga andra var bra. Jag pekade på kalsonger med dinosaurie på, men de var farliga! (Han kanske trodde de skulle äta upp snoppen, vad vet jag)

På bilden ser ni resultatet av dagens shopping och första shoppingturen med Adam där han får vara med och välja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0