Ensam hemma!

Vet inte när det hände senast. Känns jättekonstigt. Väggarna blev så konstigt tysta på en gång... Skumt.

Hyrde film. Hyptonisören. Vilken film...., rätt glad att jag inte såg den på bio om jag säger så... Vet fortfarande inte vad jag tycker om den. Den var väääääldigt seeeeg i alla fall. Sedan hyrde jag en romantisk komedi också som var superdålig.
Jag har haft filmkväll med dåliga filmer. Men men det är avkoppling det med.

Nu funderar jag på att avsluta mitt ensamma fredagsmys och sova istället?!
Kanske ska prova att sova utan öronproppar? Näääää med sover jag bättre;)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Själv sover jag jämt med både öronproppar och ögonbindel. Jag sover så mycket bättre och djupare när jag hade öronproppar på mig. Det är så skönt att plugga in propparna djupt i öronen när man går och lägger sig och verkligen stänga ute alla störande ljud. Jag sover som sagt mycket bättre och djupare när det här helt tyst och mörkt. Öronproppar och ögonbindel fungerar som sömnmedel för mig. När jag har tagit på mig både och somnar jag direkt. Kan verkligen rekommendera alla att testa.

2013-04-22 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0