Kvällspromenad

Var tvungen att rensa huvudet lite så här på kvällskvisten. Ingen lust att trängas med alla på gymmet så jag tog en promenad. Väldigt sällan typ aldrig det händer att jag tar en promenad själv. Har oftast haft barnvagnen med mig liksom....
Gick upp till skogen och hittade vitsippor men plockade inga för jag ville inte bära runt dem.
Majbrasa behöver vi inte gå speciellt långt för att se. Man lär väll se vilken tid det är på himlen;) vi ska nog gå dit och kika lite imorgon:)
Vacker utsikt är det också över våra hus. De ligger rätt högt upp ändå!
Grymt vackert här runt omkring men det är nog ännu vackrare i VB:))


Ps, undra när gräset ska bli gröööönt?? Tar för lång tid tycker jag allt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0