Dags att sluta stressa kanske?!

Sedan en tid tillbaka har jag känt av min mage och jag trodde det var magkatarr. Åt medicin från Apoteket men det gick inte över. Kontaktade läkare. Det är magkatarr. Och jag behöver starkare tabletter än de som finns på Apoteket. = recept utskrivet.
Läkaren ville också ta blodprov på mig så att jag inte har någon bakterie i magen som kan ställa till det med magbesvär ofta. Läkaren skulle höra av sig om så var fallet inom 14 dagar.
När jag tog blodprovet hade de den här tavlan i provtagningsrummet. Den fängslade mig totalt. Blev hur glad som helst i hela kroppen när jag såg den!
(Glömde nästan bort att hon stack nig i armen;))
Visst är den fin?!
Jag önskar mig en sådan tavla i julklapp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0