Februari

Februari är (ska vara) min månad!
Mitt mål är att träna alla mina lediga dagar från jobbet.
Jonas tycker jag ska träna alla dagar och se hur många jag orkar typ...., känns inte som en bra idé. Men lite lockande är det allt.

Hittills har det gått bra. I fredags gym armar & rygg och kondition. I lördags gym ben och kondition. Idag ZUMBA!
Och imorgon PT träning:)

ZUMBA: testade första gången i oktober. Blev inte speciellt förtjust.
Testade igen idag, är fortfarande inte förtjust men det är motion:)
Om ca tre månader provar jag väll igen, hehe.

Så här mycket som jag tränar nu har jag nog aldrig tränat sedan jag var typ 12år. Och det var många många år sedan!

Rätt roligt är det och den sanna belöningen är att jag ORKAR mycket mer!! Superskönt att slippa känna att allt är jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0