Fredags shopping

Igår storhandlade jag och Adam. Tror jag testade maxlasten på vagnen också!

Efter Adam har ätit en banan som han alltid gör började folk titta på Adam och le. Någon sa -kolla, en slagen kämpe.
Jag blev lite fundersam så jag tittade i bilvagnen och då sov han?!?
Har aldrig fått så här mycket uppmärksamhet någon gång när jag handlat. Kanske är ovanligt att barnen somnar i bilvagen? Vad vet jag;)

Jag fick handla utan stress och skrik. Supernice!

När vi kom hem skulle vi absolut baka en kaka! Så det så! Vispat ägg och socker.....MUMS!
Och när tigerkakan var klar ville Adam inte ha?! Varför skulle vi då baka en kaka?

Sedan hade prinsen sett på tv att det finns choklad mjölk. Så det var vi tvungna att köpa också och det gjorde vi. Till kvällsmackan skulle han få ett glas choklad mjölk. Och han ville inte ha. Vägrade smaka...., så varför skulle vi köpa det?!

Idag har jag lovat att farmor ska göra en gräddglasspizza:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0