Host host host

I över en vecka nu så har jag haft rethosta:( det blir liksom inte bättre.
I övrigt känner jag mig typ frisk om man inte räknar med mitt beroende av nässpray.
Jag hade ju som mål att träna alla lediga dagar i februari. Vilket inte gick vägen kan man säga. Så jag får köra iväg en försenad februari så fort jag blir frisk! Och alltid när jag blir sjuk orkar jag inte med viktväktarna så det blir automatiskt en paus.
Idag, söndagar är det alltid invägning. Ställde mig på vågen. Hoppades snälla snälla inte mer än +1kg. Så hade jag gått ner -0,9kg?! Hur bra som helst ju. Varför var jag orolig?! Känner lite spontant att jag börjar lära mig hur jag ska äta, vilket är hur bra som helst!:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0